Главно Меню
- Начало
- COVID-19
- За общината
- НОВИНИ
- Общински съвет
- Дейности
- Административни услуги
- Документи
- Местни данъци и такси
- Обяви
- Обществени поръчки -профил на купувача
- Програми
- МКБППМН
- Профил на купувача - МБАЛ Павликени
- НП за ЕЕ на многофамилни жилищни сгради
- Достъп до обществена информация
- Портал за отворени данни
- Отворени процедури за кандидатстване
- Контакти
- Защита на личните данни
- Преброяване 2021 г.
- Общ устройствен план
КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
І. С измененията и допълненията на Административнопроцесуалния кодекс /ДВ, бр.27 от 25 март 2014 г./ беше приета нормативна рамка за въвеждане на комплексно административно обслужване на населението. При комплексното административно обслужване (КАО) административната услуга се извършва без да е необходимо заявителят да предоставя информация или доказателствени средства, за които са налице данни, събирани или създавани от община Павликени, която е първичен администратор на данни, независимо дали тези данни се поддържат в електронна форма или на хартиен носител.
ІІ. Въвеждането на комплексното административно обслужване допринася за постигане на следните цели:
- предоставяне на качествени услуги с по-голяма ефективност;
- повишаване удовлетвореността на гражданите и организациите от доброто качество на услугите, което изгражда доверие в общината като институция и поддържане на демократичните ценности ;
- намаляване на административната тежест;
- намаляване на възможностите за корупционни практики;
- приближаване на предоставянето на административни услуги до гражданите и бизнеса;
ЗАЯВЯВАНЕ НА КОМПЛЕКСНА АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Раздел IIa от Наредба за административното обслужване.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Информационен център;
- Устно в Информационен център;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- На e-mail: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. ;
- По факс на телефон: 0610/ 5 26 42.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за самоличност (лична карта);
- Документ за платена такса (ако такава се изисква).
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- Такса в зависимост от вида на услугата.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- По банкова сметка на съответния компетентен орган.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Информационен център.
- По електронен път на точно упомената електронна поща.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка