Главно Меню
- Начало
- COVID-19
- За общината
- НОВИНИ
- Общински съвет
- Дейности
- Административни услуги
- Документи
- Местни данъци и такси
- Обяви
- Обществени поръчки -профил на купувача
- Програми
- МКБППМН
- Профил на купувача - МБАЛ Павликени
- НП за ЕЕ на многофамилни жилищни сгради
- Достъп до обществена информация
- Портал за отворени данни
- Отворени процедури за кандидатстване
- Контакти
- Защита на личните данни
- Преброяване 2021 г.
- Общ устройствен план
Общинският съвет гласува новата структура на администрацията
С 16,5 бройки намалява числеността на администрацията в Община Павликени. Новата структура беше гласувана на последната сесия на Общинския съвет в четвъртък 26 януари и отговаря на поисканото с писмо от министъра на финансите „оптимизиране на числеността на персонала с не по-малко от 15 на сто, като едновременно с това се извърши преразглеждане на функциите и структурата на персонала”.
8 места се съкращават в общинската администрация и още 5,5 в кметствата в населените места в Общината. Други 3 бройки се трансформират от държавни в общински.
Предложената структура е разработена на база анализ на структурните връзки в администрацията и направленията и отразява реалните промени, настъпили в резултат на нормативни и функционални изисквания по организацията на административното обслужване.
С новата структура се създават две дирекции – „Устройство на територията и строителство” и „Бюджет, местни приходи и общинска собственост”. Закрива се съществувалата досега дирекция „Счетоводство и контрол”, която става отдел.
Отделите в Общинска администрация ще бъдат осем. Общо заетите ще бъдат 109,5 – 64 в администрацията в Павликени и 48,5 в администрацията на кметствата.
Намаляването на бройките в кметствата е съобразно предложението на Сдружението „Росица 2004” на кметовете и кметските наместници, след проведени три техни заседания.
Предвид нарастналото значение на кандидатстването с проекти за средства по оперативните програми и други фондове, се увеличава числеността на досегашния отдел за регионално развитие и евроинтеграция. Той вече ще се казва „Регионално развитие, екология, проекти и програми”, като в състава му влиза и експертът по екология на Община Павликени. Промяната се обяснява с предстоящото кандидатстване по двата най-големи проекта за Общината – за регионалното депо и за пречиствателната станция на град Павликени.
Общински съвет Павликени гласува предложението на кмета с 19 гласа „за”.
8 места се съкращават в общинската администрация и още 5,5 в кметствата в населените места в Общината. Други 3 бройки се трансформират от държавни в общински.
Предложената структура е разработена на база анализ на структурните връзки в администрацията и направленията и отразява реалните промени, настъпили в резултат на нормативни и функционални изисквания по организацията на административното обслужване.
С новата структура се създават две дирекции – „Устройство на територията и строителство” и „Бюджет, местни приходи и общинска собственост”. Закрива се съществувалата досега дирекция „Счетоводство и контрол”, която става отдел.
Отделите в Общинска администрация ще бъдат осем. Общо заетите ще бъдат 109,5 – 64 в администрацията в Павликени и 48,5 в администрацията на кметствата.
Намаляването на бройките в кметствата е съобразно предложението на Сдружението „Росица 2004” на кметовете и кметските наместници, след проведени три техни заседания.
Предвид нарастналото значение на кандидатстването с проекти за средства по оперативните програми и други фондове, се увеличава числеността на досегашния отдел за регионално развитие и евроинтеграция. Той вече ще се казва „Регионално развитие, екология, проекти и програми”, като в състава му влиза и експертът по екология на Община Павликени. Промяната се обяснява с предстоящото кандидатстване по двата най-големи проекта за Общината – за регионалното депо и за пречиствателната станция на град Павликени.
Общински съвет Павликени гласува предложението на кмета с 19 гласа „за”.